Як зробити замовлення?
- У нас на сайті www.socialoptyka.lviv.ua (найзручніший та найшвидший спосіб)
- По електронній пошті lvivoptic@gmail.com
- За телефоном +38 067 797 60 27 Kyivstar ( Viber, Telegram ) Час прийому тел. дзвінків – з 9.00 до 18.00 в будні дні.
- В instagram ( direct messaging )
Процес купівлі
Використовувану Вами марку лінз та засобу догляду за ними знайдіть у відповідній категорії, оберіть параметри продукту та кількість і додайте у кошик. Потім буде достатньо ввести свої дані і підтвердити замовлення. Для підтвердження та уточнення замовлення з Вам зв’яжеться менеджер магазину. Лінзи надсилаються протягом 24 годин від оформлення замовлення.
Доставка товару:
Доставка здійснюється перевізником Нова Пошта за тарифами перевізника.
Вартість доставки по Львову безкоштовна!
Доставка в межах України оплачується замовником.
Як оплатити замовлення:
Безготівкова оплата: при оформленні замовлення наш менеджер висилає Вам SMS-повідомлення на мобільний телефон номер карти ПриватБанк і суму покупки, Ви може оплатити замовлення в касі будь-якого відділення банку або скористатися терміналом Приват24.
Повернення товару.
Контактні лінзи та засоби догляду за лінзами належать до медичних засобів, з цього обміну та поверненню не підлягають (згідно постанови Кабінету міністрів України від 19.03.94 року про реалізацію окремий положень Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу МОЗ України №360 від 19.07.2005 року (пункт 16) ».