Як зробити замовлення?

  1. У нас на сайті www.socialoptyka.lviv.ua (найзручніший та найшвидший спосіб)
  2. По електронній пошті socialoptyka@ukr.net
  3. За телефоном  +38 073 025 13 34 Life:) Час прийому тел. дзвінків – з 9.00 до 18.00 в будні дні.

Процес купівлі

Використовувану Вами марку лінз та засобу догляду за ними знайдіть у відповідній категорії, оберіть параметри продукту та кількість і додайте у кошик. Потім буде достатньо ввести свої дані і підтвердити замовлення. Для підтвердження та уточнення замовлення з Вам зв’яжеться менеджер магазину. Лінзи  надсилаються протягом 24 годин від оформлення замовлення.

Доставка товару:

Доставка здійснюється перевізником Нова Пошта за тарифами перевізника. Вартість доставки оплачує “Соціальна оптика КогутА”.

Як оплатити замовлення:

Безготівкова оплата: при оформленні замовлення наш менеджер висилає Вам SMS-повідомлення на мобільний телефон номер карти ПриватБанк і суму покупки, Ви може оплатити замовлення в касі будь-якого відділення банку або скористатися терміналом Приват24.

 

Повернення  товару.

Контактні лінзи та засоби догляду за лінзами належать до медичних засобів, з цього обміну та поверненню не підлягають (згідно постанови Кабінету міністрів України від 19.03.94 року про реалізацію окремий положень Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу МОЗ України №360 від 19.07.2005 року (пункт 16) ».